Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 23 oktober 2015

Tack!

Tack alla goa vänner för värmande ord i veckan!
Det har verkligen bidragit till att jag går med huvudet högt och lämnar det som hänt bakom mig!
Bildresultat för strong people will automatically stop trying if they feel unwanted

Mina älskade hästar har gått super på hoppträningarna i veckan så nu laddar jag om till nya tävlingar. Xena tävlar i Hässleholm 31/10 och Bonzo i Trolleholm 7/11. Efter det står jag i valet och kvalet att åka med båda till antingen Perstorp eller Åsbo i november. Allt beror ju på vädret som kan helvända och båda dessa tävlingsplatser ligger ca 1,5 timme i körning hemifrån. Suger på karamellen ett tag till.
Bildresultat för Anne Lilja Beckman

I helgen ska jag jobba extra på Svabesholm café då dom hade ont om personal. Dottern ser nog fram emot att bossa mamma en dag (själv räknar jag kallt med att få arbetsuppgifter såsom skura toaletten, hacka rödlök osv. osv. hahahaha). Hoppas jag får något att äta i alla fall....
Bildresultat för svabesholm cafe


Annars blir det långhelg då jag tagit ledigt på måndag och "la familia" ska till Ullared och handla julklappar. Kommer säkert bli ensamma där.....eller??
Bildresultat för ullared gekås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar