Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 16 oktober 2015

Nu kör vi så det ryker!!!

I veckan har jag varit och tagit blodprov då jag e så himla trött hela tiden. I onsdags fick jag även frågor efter ett möte om jag mådde dåligt eftersom jag var så blek....Ehh, helt normalt HB på 131 så det är väl bara höst trötthet då! Ska göra en frukostshot i helgen som jag ska ta varje morgon som består av ingefära, vatten, flytande honung och saften av citroner.

Imorron smäller det och finalen i Equitours! 1:a priset är en Paris resa med 2 övernattningar och biljetter till internationell tävling i april nästa år, ja jävlar vad vi ska rida!!!
Det är bara en i laget som rider omhoppningen om vi alla gått nolla och eftersom jag rider Bonzo på ett nytt bett så testade jag lite snäva svängar på träningen i tisdags och Bonselons var helt med på noterna ;)) Det är inte klart (självfallet) vem som ska rida omhoppningen men det är bättre att vara förberedd

Sonen som självfallet följer med imorron har förberett en hejarklacks skylt i veckan
Laget är döpt till "Fantastic Four"
Henrik i laget har även tagit fram tröjor som vi ska rida i (får nog ha ngt under om vädret blir som idag...)
Laget imorron
Så håll nu alla tummar och tår för oss imorron!

Sonen är även han på G och gjorde en super hoppträning igår!
Hösten har även den kommit med stormsteg så jag plantera lite fina blommor i min favorit kruka i veckan
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar