Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 25 oktober 2015

Kulig lördag och något soft söndag!

Det var verkligen skitkul att jobba i caféet igår!

Självfallet fick jag skura 4 toaletter (hade nog inte väntat mig något annat)! Sedan stod jag i kassan hela dagen och tog emot kunder och betalning! Var lite svettigt mitt på dagen men sedan hade vi en ganska jämn ström av kunder.

Såhär såg jag ut när klockan gick över 12.00 och jag inte fått lunch
Skalman och jag....
Men sedan gjorde Matilda en otrolig god sallad till både henne och mig och bästa chompisen Ylva (som var uppe och jobbade med deras fakturor)
Tänk så spexig man kan bli med lite mat i magen
Min utsikt från kassan hela dagen
Idag har det varit en lugnare dag då jag ridit båda mina hästar och rengjort alla grejor inför nästa veckas träningar.

Imorgon väntar big shopping och Ullared :))))
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar