Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 20 oktober 2015

Ledsen & uppgiven!

Sitter efter en natt där jag gått igenom alla känslor som skitförbannad, ledsen, uppgiven och sedan helt tom!




När någon säger till dig


- Du tar min plats i laget och inget mer så menas det att om ni vinner något så är ALLT mitt INTE ditt!




Så igår kväll körde jag över täcke och rosett och kommer inte följa med till Paris!




Hade jag vetat förutsättningarna innan hade jag självfallet inte startat för vem rider i ett lag för att sedan inte få "jack shit".  Jag själv skulle ientligen tävlat i Vellinge med båda hästarna men ändrade detta!




Motivationen att hålla på med hästar och tävla är lika med noll nu men jag hoppas jag har smält detta inom ett snar framtid


Vill bara klargöra att laget som red i lördags var super och vi hade jätteroligt och detta är absolut inget som jag lastar dom för!










4 kommentarer:

  1. Du SKOJAR??? Alltså allvarligt. Laget hade kanske inte kunnat starta utan 4 ryttare? Dvs utan dig - ingen vinst. Då får man helt enkelt stå sitt kast om man inte kan rida sista omgången. Så enkelt är det!

    SvaraRadera
  2. Helt galet!!!! Tror inte mina öron, vem gör på detta sättet??? Kunde de inte hämta täcke o rosett själva...du fick inte ens behålla det??? Fattar ingenting, fy fasiken vad fräckt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja galet & fräckt är nog rätt uttryck tyvärr Linda

      Radera