Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 11 oktober 2015

Hösten har kommit med stormsteg!

Fy bubblan vad jag har frusit denna veckan och nedslaget insett i helgen att det kanske var dags att hänga in favorit jackan "cerise rosa mocka jackan" och ta fram dom något mer fodrade jackorna
Bildresultat för fryser
 
Dock har mina innetofflor från Uggs blivit stor favorit denna veckan
Annars har veckan sprungit iväg med ett flängande mellan Malmö och Lund i möten och många protokoll som ska sammanställas.

Hästarna har gått super i deras hoppträningar och gladast var jag nog när Carl Philip och Lotten tränade i torsdags och det bara gick så himla bra!!!

Denna helgen hade jag ingen tävling inplanerad och passade på att storstäda huset (vet ni hur mycket flugskit som kan komma över en sommar på ALLT)... Jisses, kändes som att jag gått igenom ett hårt spinning pass när hela huset var klart!

Njöt mer än vanligt när jag slagit upp ett kallt gott vitt vin och tänt alla ljus
Sedan slog jag till med sista krafterna och gjorde en super god lördagsmiddag bestående av
Ugnsbakad lax med bräserad fänkål och parmesansås
Efter detta blev det äppelkaka med toscatäcke och vaniljsås
Städaren/husmor somnade gott 21.15 kan tilläggas

Idag var jag först och hejade fram laget i min framtida förening. På eftermiddagen körde vi upp och hälsade på Corsa
Så grå hon har blivit! Mätte henne snabbt på betet och kom fram till 155 cm så hon får gärna växa på sig lite!
Nu laddar vi för en ny arbets/tränings vecka och nästa helgs final i Equitours cupen med finaste Bonselons
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar