Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 2 juli 2014

Nattliga äventyr i mitt stall!

Vaknade inatt eller rättare sagt 03.30 av att ponnyn gnäggade med ett gnägg som sa att allt var inte helt ok i stallet.
Kom ut och då ponnyn står i översta stallet såg jag en stor bajshög mitt i gången.
Shit vad jag blev nervös då det var ganska mörkt ner till andra stallet och jag kunde inte se om där var någon häst som inte hörde hemma i vårt stall.
Tog kvasten i näven och tände ljuset.....
Hmmm, det var nog Aktions trötta matte som glömt låsa kedjan på dörren (har dock en liten spärr )men då han är Houdini nr 2 stod hans dörr helt öppen och Aktion hade tagit sig en liten nattvandring och sedan lugnt gått tillbaka till sin box igen

 
 
Tog 1 timme innan jag somnade om så idag är man inte någon piggelin inte!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar