Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 20 juli 2014

Trevlig söndag med mkt. skratt

Jag tog mig hjälpligt igenom att mocka stallet på morgonen och sedan slog jag ner mig på en pall för att se när Matilda hade lektion för Carl Philip.
Mycket fokus nu är att öka och ta tillbaka, tummarna upp och hälarna ner samt att rida över bommar med blicken rätt ur sväng!
Kommer nog bli en duktigt ryttare av 3:e barnet med :)
Efter det så slängde jag och Matilda oss i varsin solsäng för att njuta i solen ett par timmar.
På eftermiddagen hade vi bjudit hem 2 familjer för att först njuta av lite Tapas hos oss och sedan avnjuta en god pizza på "La Prima Classe" i Lövestad.
Var mkt. gott och trevligt!
Sedan åkte vi hem till oss igen för efterrätt och kubb spel (barnen mot föräldrarna).
Kvällens bästa skratt fick Mats oss till när han fick för sig att ta sig upp i sonens koja och sedan fastna och inte kom ner utan att Kalle fick dra ner honom. Åh, jisses jag och Matilda skrattade så att vi fick ont i magen. Bara synd att jag inte spelade in när han kom loss för tog han tag i lianen och svingade sig ut som värsta Tarzan (som vi nu har döpt honom till), hahahaha!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar