Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 9 juli 2014

Falsterbo Horse Show

Var ledig även idag (men det var bestämt sedan länge tillbaka)

Falsterbo Horse Show hägrade och 3 förväntansfulla packade sig i bilen direkt på morgonen
Bilköerna var värre än vanligt och började redan i rondellen i Höllviken så vi missade tyvärr 1:a klassen.

Vädret var på topp och vi njöt hela dagen i goda vänners sällskap i form av familjen Rydholm/Lainevool

Shopping klarade vi självfallet också av alla 3.
Själv har jag haft planen att jag ville ha en ny tävlings outfit till mig och Aktion då jag blev ganska låg när Bonzo blev utdömd för 1 månad sedan.
Då jag hade med mig den erfarne shopparen i form av dottern Matilda bestämde vi snabbt att det inte skulle bli varken en svart eller brun kavaj.
Döm om min förvåning när vi direkt när vi kom in sprang på en skitsnygg RÖD animo kavaj som satt som ett smäck och dessutom var prissänkt med 60%
Blev även Shabrak och huva med bling bling till Aktion som matchade kavajen
Och till slut en snygg keps från Pikeur också med 60% rabatt
Var ett ganska mört team när vi landade hemma 19.30 efter en intensiv dag i värmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar