Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 8 juni 2014

Underbar dag på Grevlundas fina tävlingar

Jag är nog gift med världens bästa man!

Eftersom jag varit ganska låg hela helgen så när jag var färdig i stallet idag (gick upp tidigt för att åka och kolla på tävlingar) hade han dukat frukost på terassen med nybakade croissant.
Tack älskling det var en perfekt början på en solig söndag!
Tog sedan min brasse stol och begav mig till Grevlundas fina tävlingar för att titta på alla klasserna.
Underbar dag med fint väder och mkt. snicke snack med goa vänner!
Mest stolt över Lina/Fairchild som gick dubbelnolla 140 och tog en 9:e placering.
STORT GRATTIS LINA!
Utsikten är inte fy skam!

Hemma var det full aktivitet när jag kom hem och det pressades balar för fullt! Årets skörd gav 102 balar, inte illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar