Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 9 juni 2014

Hoppträning för Lina

Bestämde igår med Lina att hon skulle hoppträna mig och Ullis hemma hos Ullis idag.
Även Caroline kom hem till Ullis vilket var roligt då vi blev ett litet hoppgäng!

Provade Bonzos gamla tävlingsbett på Aktion där jag kan antingen ha det snällt i stora ringarna eller flytta ner tyglarna om han blir skarp

Sprenger KK Ultra Wien


Bonzo har funkat kanon på detta bettet och eftersom det är lite tjockare tänkte jag att det skulle passa Aktion också. Bettet var lagom för Aktion i dom stora ringarna och jag hade bra kontroll utan att det blev för mycket hela vägen!

Började hoppa fram på 5,5 där han var skitfin!

Hoppade sedan 3 olika banor och i slutet åkte hindren upp lite.
Lovely feeling hela vägen kan jag bara säga.
Vilken häst och vilken Power!
Det är verkligen skitkul att hoppa Aktion och denna träningen var precis vad jag behövde för att känna att det är ok att Bonzo inte kan hoppa längre för jag har ju Aktion
Tack Lina för en kanon träning!


Åkte hem med ett stort leende och laddad som tusan inför lördagens tävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar