Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 18 juni 2014

Ridlägeravslutning och Anne i media!

Var med eld i baken som jag skyndade hem från jobbet, flåsade in i mataffären för att handla det nödvändigaste till midsommar och sedan hem skifta kläder och iväg till sonens ridläger avslutning.

När vi kom dit stod han och piffade "LILLA" Roland på ca 175 cm. På lägret hade dom varit 8 st dvs. sonen och 7 tjejer. Alla dom andra hade egna ponnisar med sig så sonen fick snällt låna en av Jannickes hästar och då blev det lille Roland.

Var ju inte utan att man var lite nervös när han skulle göra sin uppvisning på den stora pålle. Tja, tänkte jag han skrittar nog bara! No shit, han drämde in skänklarna och fick till en galopp på slutet. Då slutade både jag och mannen att filma så nervösa vi blev.
Taktiken var helt rätt från sonens sida för när han kom hem började han titta på annonser efter ponny och vi som föräldrar tyckte nog den idén var bättre.
Btw så var Roland jätte snäll men kanske lite i största laget för Carl Philip såg ut som en liten myra däruppe.

Som ni kanske minns så gick jag ju en mental kurs i januari-mars för att jobba bort mina negativa tankar i hoppningen. Kursen har verkligen hjälpt mig och jag har nog aldrig haft ett sådant självförtroende som jag har nu i hoppningen. Sista gången var en reporter där och intervjuade oss och idag kom Hästmagasinet ut där jag är förevigad på bild och i text. Inte kanske den mest charmiga bilden på mig ifs....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar