Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 14 juni 2015

Tävlingsdebut

Upp i ottan kl 06.00 och väcka mina groomar Matilda och hennes vän Camilla som var något trötta efter en vinkväll tillsammans...

Xena hade varit duktig och bara 2 knoppar behövde jag göra om :))

Framme i Anderslöv var mina nerver nog överallt och ingenstans då jag inte tävlat sedan augusti förra året och aldrig på Xena. Men jag ser ganska lugn ut på fotot innan vi började rida fram iaf.

 Framhoppning
Xena var något spänd på framhoppningen och tyckte nog det var hästar överallt så jag tog inte så många språng.

Inne på banan var både Xena och piloten lugna och fokuserade på uppgiften och gjorde en kanon runda
Gäller att vara högt över hindret och vara rädd om sina ben!
Sista hindret
Glad pilot över sin älskade häst
Shit, vilken fin häst jag har och vilken resa vi kommer att göra tillsammans!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar