Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 6 juni 2015

Hur fort det kan vända från sorg till pur glädje!!!

Idag åkte jag och killarna för provridning utanför Kristianstad av en 16 årig maxad D ponny som gått upp till LA med placeringar.

Först red tjejen som äger henne och sedan gick jag upp då Matilda inte kunde följa med och rida eftersom hon jobbar.

Kände mig som en heffaklump men kände också att denna lilla dam nog var perfekt för sonen
 Sonen gick upp och red henne som att han inte gjort annat och hoppade även ett par små skutt i trav.
 Kärleken var given och nu håller vi alla tummar och tår för att veterinärbesiktningen går bra!
 Efter det åkte vi till mannens jobb i Noggesund och nope jag är INTE alls avundsjuk på hans utsikt från jobbet....
 Mina fina älskade killar på Dagmars i Hällevik där vi intog firar lunch att vi hittat ännu en fin ponny!
 Go dricka i solen!
 Stekt sill på rågbröd satt fint i lilla magen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar