Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 9 juni 2015

Så tokigt kan det bli i en hästfamilj!

Min man gör så gott han kan med mina ärenden men ibland blir det riktigt tokigt!


När vi provat ponnyn i lördags svängde vi förbi EKO hallen i Fjälkinge och handlade bla. shampoo till mig och sonen handlade en sak till stallet.


När jag kom hem upptäckte jag att mitt shampoo inte var shampoo utan balsam... Med mitt korta hårsvall så behöver jag inte direkt 1 liter balsam och eftersom jag gett 150 kronor för det tyckte jag det var onödigt att det bara skulle stå utan komma till nytta.


Bad mannen köra in om och byta då det ligger på väg till hans jobb.


Kalle tyckte det var konstigt att han inte hittade det på hästavdelningen???? Eh va HÄST avdelningen??


Det slutade med att han kom hem med 1 liter skimmelshampoo, hahahaha! För det var väl schampoo till ponnyn vi köpt?


Sonen var lycklig som fick skimmelshampoo och själv fick jag stå imorse och försöka trycka fram dom sista dropparna shampoo....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar