Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 14 maj 2015

Veckorna bara springer iväg!

Det har varit en intensiv vecka på jobbet med mycket möten så idag var det ganska skönt att det kom en röd dag mitt i veckan.

Började med att åka till VV och väga in.
1 kilo kvar till målvikt så det känns väldigt bra förutom att det sista kilot hänger sig fast som en magnet... ja, ja till slut ska den också vara borta !!

Sedan var det hoppträning på Svabesholm i eftermiddags.
Älskar att hoppa i det ridhuset med stora ytor och bra underlag.
Xena fortsätter sin linje med att vara Amazing och ryttaren är inte så pjåkig hon iheller så nu ska vi anmäla till 1:a tävlingen. Som tur var så påminde Lina mig om att Xena måste ha unghästskydd så det får jag fixa till henne.

Provar en ny stol på jobbet också som gör att jag står mer med benen och faktiskt lättare ibland skjuter bort stolen och står upp eftersom skrivbordet är så högt upp. Stolen ger mig även bra tryck i korsryggen vilket jag behöver.


Bonzo har också fått skor på sig i veckan och kan nu ridas ut på vägen igen så igår blev det långtur för Matilda/Bonzo & Anne/Xena. Hur mysigt som och Bonzo njöt verkligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar