Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 23 maj 2015

Stockholm, bröllopsdag och njutning!

Resan till Stockholm började på Sturup där jag självfallet gick in och provade parfymer. Jag har sanslöst svårt att hitta en parfym som passar mig då jag gärna får huvudvärk om den är för tung. Gissa om jag var glad då jag provade denna och efter hela dagen luktade den lika gott och fräscht. Hittade även en god till Kalle så nu vet vi vilka vi ska köpa när vi åker till Turkiet i augusti


Kursen i Stockholm var väldigt givande och intensiv så Monika och jag som bodde på ett hotell runt knuten var tacksamma att det var så nära till hotellet då våra strupar behövde en kall öl efter en hel dag.
Piperska muren där kursen var
 Satt som en smäck efter en lång dag!
Visst e de väl näääästan sommar!
 På kvällen var hela gänget från Region Skåne ute på Italiensk restaurang och njöt och hade det trevligt
 Rummet på hotellet gjorde mig inte besviken och jag sov som en prinsessa
 
Landade hemma igår vid 19.30 och var så glad och tacksam att Matilda hade fixat allt för Kalles och min 11 åriga bröllopsdag
Detta intogs med rosa champagne!
 Fina blommor från min älskade man!
 Varmrätten som var från ett italienskt recept med bönpasta, pilgrimsmusslor och 2 olika musslor till, väldigt väldigt gott kan jag tillägga!
 
Idag har det varit njut dag över att vara hemma igen med klippning direkt på morgonen hos Jenny och sedan mys i solen och efter det 1:a uteritten själv på Xena som gick strålande trots att ett rådjur studsade ut rakt framför näsan på oss och Xena bara "jaha..."

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar