Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 10 maj 2015

Duracell familjen Beckman är igång igen!

Kalle, sonen och jag började morgonen med skogstur vilket var urmysigt även om det regnade lite.
1,15 tim powerwalk blev det idag

Väldigt STORA sniglar kröp fram i regnet..
Passade på att vara lite kulturella också
Sedan stack killarna till vårat hjorthägn och jag for hem och tog mig an "projekt trailer ska bli ren". Hmm, efter en vinter utan rengöring insåg jag att det skulle ta ett tag.
Måste då tipsa om "PRE WASH". Hur bra medel som helst och i kombination med högtryckstvätten var trailern skinande ren utanpå och inuti efter 2 timmars slit.
Kalle blev nog imponerad när dom kom hem så han gav båda bilarna lite TLC med samma medel och även dom blev skinande rena.
 
Nu är vi värda hemlagad pizza och lite rosévin tycker jag ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar