Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 19 maj 2015

Lyckan varade inte länge

Efter att skorna blev avtagna på ponnyn för 1 vecka sedan har det bara gått utför och nu står han efter veterinärbesök tyvärr på boxvila igen och mer smärtstillande. Känns ganska tröstlöst just nu med våran fina ponny och jag kan bara hålla tummarna att han klarar sig ur denna hemska fång!!


Det som fick mig på bättre humör idag var iaf att hoppträningen ikväll gick super duper och jag ler lika stort varje gång jag åker ifrån hoppträningen. Styrde runt en bana med prinsessan som om vi aldrig gjort något annat.


Min fina lilla häst som börjar bli starkare och starkare (på ett positivt sätt då)


Nu väntar kurs och Stockholm torsdag och fredag och eftersom vi är ett helt gäng från Region Skåne som ska åka så är där även inbokat massage på spa på hotellet, litta vin & nötter och en god middag på något mysigt uteställe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar