Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 25 januari 2015

Mysig söndag med mina älsklingar!

Idag packade jag picknick lunch och både jag och mina älsklingspågar begav sig till Flyinge för Ungdomens dag.
Kalle och jag uppskattade mest hopp clinicen med Stephie Holmén och Carl Walter Fox.
Jag dels för att det var skitbra övningar för mig och Xena och för min man som ordagrant sa "nu fattar jag mycket mer". Sonen gillade mest ponnygaloppen (undrar varför....)

 
Eftermiddagen ägnades mest åt stall, halm- och hö intagning. Sedan stod jag vid spisen då jag tycker det är ganska enkelt att förbereda måndagsmiddagen redan idag för att sedan värma imorgon då jag måste iväg på dressyrträning. Imorgon blir det parmesansoppa :)
 
Måste bara berätta om min snö chock igår kväll då vi skulle ge hästarna natt hö och kommer ut och allt är vitt??? Helt oväntat för mig och tack och lov stannade det vid den nivån och kom inte mer under natten
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar