Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 7 januari 2015

Fotografering och liiiiite shopping till....

Åkte in med sonen till Lund idag eftersom jag behövde ta kort till mitt ID kort på nya jobbet.
Varför blir aldrig dom korten bra?? När den stackars mannen tog om kortet för 3:e gången fick jag ge mig och får leva med denna miffo bilden i 5 år!!!

Visade sonen i vilken byggnad jag ska sitta också. Den ligger på sjukhusområdet i Lund och kallas Seminariet. Ska bli spännande på tisdag och se hur det ser ut inuti.


På vägen hem passerade vi Bengts Hästsport och passade på att handla hem foder så att det räcker ett tag. Dom hade fortfarande 50% rea och där fanns Kingsland ridbyxor kvar.... Självfallet fick dom följa med Anne hem
Imorgon är det dags för besiktning av prinsessan, håll alla tummar och tår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar