Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 4 januari 2015

Heffaklumpen ska förvandlas till slim fit!

Är det något som jag verkligen INTE har tagit tag i denna hösten så är det min vikt och frånvaron från ridning har inte gynnat det iheller. När det har gått så långt att man knappt vill se sig själv utan kläder i spegeln så börjar det nog bli riktigt illa.

Så mitt nyårslöfte till mig själv var att förvandlas från en heffaklump till en något mer slim fit Anne!

Sagt och gjort så travade jag upp till viktväktarna igår och vägde in mig.

8 kg ska bort från denna kropp och sedan hålla sig borta för all framtid!!!!

Började dagen idag med en jättegod frukost som man ska göra kvällen innan och innehåller quinoa, havregryn, youghurt naturell, hallon och banan.
Super gott var det och till det festade jag till med färskpressad apelsin

Efter denna perfekta frukost begav vi oss till Piledal och Xena P för ridning. Gick skapligt bra i markarbetet idag och på tisdag ska vi hoppa, yipeee! Ponnyn och sonen var också med och for runt och hade kul! Härligt att se dom tillsammans!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar