Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 22 juni 2013

Midsommarhelg med go mat & fin midsommar dressyr på Everlöv

Igår hade jag och mina pågar en jätte mysig dag!
Började med att köra med Hedvig till seminstationen och kolla henne igen.
Jorå, dräktig är hon men fostret gömmer sig lite och veterinären vill gärna se hela fostret så vi ska dit igen om 2 veckor.

Vid lunch cyklade vi ner till idrottsplatsen för midsommarfirande

Min tokige son i sin fina peruk...
Mina fina killar

Jag hade packat med go sill & kall öl som vi avnjöt i solskenet

På eftermiddagen bara njöt vi hemma och tog det lugnt och på kvällen grillade vi jätteräkor med vitlöksbröd som vi hade rökta räkor till
 
Dagen avslutades med ostbricka och en mkt. bra film på tv "Blommor av stål"
Idag har vi alla 3 varit nere i Everlöv och tittat lite på högre klasser i dressyr. Både min tränare Mimmi och Anna Hassö skulle starta MSV B så det var kul att se dom live.

Mimmi
Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar