Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 12 juni 2013

Bonzo markerar lite igen, dubbelsuck!

Verkligen inte vad jag behövde just nu!!!

Var på hoppträning ikväll och tyckte han kändes knagglig på framridningen och bad Ulrika titta.
Efter ett tag var han bättre och vi började hoppa.
Han var skitfin och jag red kanon så jag var happy, happy, happy!

Ulrika ber mig trava lite efter första banan innan jag ska hoppa igen och då är han lite halt på höger fram igen!
Bara att ge sig och fundera på vad som är felet...

Han är lite sen med skoningen eftersom hovslagaren är på semester och ska skos om på tisdag nästa vecka så jag tror och hoppas att det är felet denna gången med.

Blir skritt i 2 dagar nu och sedan på lördag ska jag upp till ridhuset igen och kolla honom men troligtvis blir det ingen tävling på söndag :(

Fick kylbandage på benet när vi kom hem och massa pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar