Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 17 juni 2013

Deppig helg!

Matilda flyttade till Paris i fredags och vi körde henne till Kastrup och vinkade av.
Guuuud jag visste inte att man kunde gråta så mkt.....Var helt genom deppig hela kvällen och halva lördagen innan jag kunde göra ngt utan att börja gråta igen :((

Bonzo och jag var uppe hos Ulrika i lördags och han är bättre men man kan fortfarande ana lite på frambenet när vi bytar varv så det var bara att ställa in tävlingen på söndagen och fortsätta skritta ut rakt fram och ha isbandage på kvällarna.

Tycker han även har varit svår att böja igenom och tagit lång tid att komma ihop sig på sista tiden så jag fick en akuttid hos equiterapeuten Camilla Alexandersson på torsdag http://www.thulesbosateri.se/ och imorgon ska han skos om så jag hoppas innerligt att dessa 2 grejor ska hjälpa honom att vara på G igen!

Igår följde jag istället med Linda & Åsa på tävling och vi var ett glatt gäng som härdade ut i regnskyarna och peppade ryttarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar