Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 12 mars 2017

Våkänslan höll i sig hela helgen!

I fredags red jag och ponny ekipaget ut direkt efter jobb och det var helt underbart (även den vita springaren höll sig med 4 hovar i marken.)
Våran fina gård ligger rakt fram
Tyvärr var våran hopptränare sjuk igår så hoppträningen blev inställd. Men istället blev det en långrunda för mig och min prinsessa i lika underbart väder igen! Hon är verkligen helt okomplicerad att rida ut på och njöt nog lika mycket som piloten
När jag tittade ut på eftermiddagen så låg hästarna och njöt i solen i hagen
Själv så unnade jag mig en kall öl i det fina vädret
Idag hade jag och Ylva inplanerat att gå gula leden på Skåneleden och vi började med att köra till Kiviks bageri och köpte varsin god baguette att unna oss efteråt
Det var lite kallare idag men både flåset och värmen var uppe efter 1,5 timmes pw i skogen i kuperad terräng så baguetten satt som ett smäck efteråt.
Ny arbetsvecka väntar med ett spännande möte direkt på måndagsmorgonen
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar