Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 17 mars 2017

Bästa dagen på veckan har infunnit sig!

Älskar fredagar när  hela helgen ligger orörd framför en!
Helgen kommer innebära mysis kväll med sonen ikväll (Kalle är på grabbarna grus kväll i Köpenhamn). Först ska vi rida och sedan sushi, mums!
Sedan imorron bitti är det hoppträning, yippeeeh!

Sedan till något helt annat nämligen gamla klassfoton! Hittade igår ett gammalt klassfoto hos en vän på facebook från 9:e klass på Bladins Skola. Jag skrattade så tårarna rann när jag såg mig själv! Hur tänkte jag där?? Matcha tröja och skor och sedan piffa till håret med 2 tofsar med ROSA band!!! Tja se själv och JA det är jag i den röd/vita tröjan på nedersta raden
Tur att jag rappade upp både frisyr och klädstil när jag blev äldre annars hade jag väl fortfarande inte varit gift...
Det roliga är iaf att just nu har jag fått kontakt med 3 av mina gamla klasskompisar från denna klassen på facebook och det är jätte roligt!

Och med detta önskar jag alla läsare en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar