Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 19 december 2013

Julfest med jobbet

Idag önskade nog hela min kropp (mest pannbenet) att det var lördag... men icke det var bara att släpa sig ut till hästarna 06.00 och sedan fara iväg till jobbet.

Vi hade en mkt. trevlig kväll igår på våran julfest där vi började med glöggmys där jag hade bakat en cheesecake med färskost/ädelost och sedan kokat russin i glögg/socker och lagt på. Jättegod var den :)
Sedan spelade vi julklappsspelet och fick många skratt då alla blir lite halvgalna i detta spelet. Jag slutade med 2 julklappar men gav 1 till Hanna som blev utan.

Efter denna utmärkta uppvärmning gav vi oss ner till Restaurang Inferno i Lund som jag varmt kan rekommendera. Jag åt en väldigt god Filé Mignon, mumma!

En kväll med många goa skratt (som ni kanske förstår när ni ser nedan foton) och älskade kollegor avslutades för min del vid 22-tiden då min snälle man hämtade mig i Lund
Min chef Linda och ägaren till Mediate Nordic Henrik
Mina kära kollegor Hanna och Kalle åsså lilla jag
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar