Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 13 december 2013

Händelsrik höst!

Oj det blev nästan 2 månaders uppehåll på bloggen men nu är jag tillbaka på självaste Luciadagen


som jag faktiskt hade glömt att det var innan min man påminde mig imorse.

Sedan när jag kom till jobbet möttes jag av marchaller utanför dörren
och sedan innanför väntade trupp med glögg och lussekatter. Mkt uppskattat initiativ och jag fick riktig julkänsla i kroppen


Hösten har bara försvunnit i ett nafs känns det som och jag har levt som en duracell kanin med att få allt att gå ihop.
Nu har jag dock fått in alla rutiner med nytt jobb & 2 hästar att hålla igång och trivs som fisken i vattnet med allt.

På hästsidan har jag kommit ihop mig mer med Aktion i hoppningen efter att satt ett mini pelham i munnen på honom och ponny sporrar på mig.
Jisses han kan hoppa den hästen! Ibland så att hjälmen trillar ner i näsan på mig, hahaha!
Bonzo har hållit sig fräsch och frisk hela hösten och går just nu med endast ringskor fram och ingen sula så nu vågar jag verkligen hoppas att jag kommer ha 2 väldigt fina hästar att träna och tävla nästa år
Corsa har utvecklats till en väldigt cool tjej som inte hetsar upp sig för mycket och älskar att kela. Sedan kan man ju inte påstå att dom är så vackra i kroppen när dom närmar sig 1 års ålder. Men hon har fortfarande världens sötaste huvud.

TREVLIG LUCIA ALLA GOA VÄNNER!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar