Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 21 maj 2016

Sommarens äventyr

Ingen resa är inplanerad denna sommaren till Turkiet, what??? Men var lugna den kommer nästa år!
Däremot ska jag och sonen ut på äventyr!
Jag ska hjälpa Rytteriet på Falsterbo båda helgerna på Falsterbo Horse Show
Bildresultat för Falsterbo horse show
Köra hem på lördagarna känns inte som en option så sonen och jag ska TÄLTA!!! Han har ett principt nytt 3 manna tält som är 180 brett och 210 långt med ett förtält som är 0,90 långt så med en uppblåsbar madrass i det kan det bli helt ok. Jag tycker faktiskt det ska bli skit mysigt att göra detta med sonen och sedan är där massor med kompisar runt om som också ska campa så jag ser verkligen fram emot sommarens äventyr.
Mannen kommer att komma ner och hjälpa till att sätta upp tältet och då håller jag mig till försäljning av hästprodukter inom säkert avstånd...
Bildresultat för förtvivlad gubbe
Förhoppningsvis går det bra och han stannar för att grilla och mysa med oss...
Bildresultat för love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar