Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 15 maj 2016

Myshelg

Det var helt 100% rätt att ta semesterdag i fredags och jag njöt i fulla drag
Klarblå himmel hela dagen!!
Igår jobbade jag på caféet hela dagen med Matilda och det var urmysigt med lite mamma/dotter tid då vi hade en lagom ström av kunder hela dagen och även hann bolla lite nya recept osv. för sommar perioden. Kul att få hjälpa till!
Bildresultat för svabesholms cafe
Sonen tog detta fina kort på Bonzo i hagen som btw. ser oförskämt bra ut igen och hans avföring är normal. Sista dagen idag för medicin och sedan skrittas han igång om ett par dagar.
Även köttbulle magen har gått in!
Hans fina tävlingsshabrak som jag designat själv hämtades idag
En liten sneak peak och resten får ni se när vi glänser på tävling
 Efter det så drog grabbarna och jag till Biltema för att försöka lösa problemet med trailern. Tyvärr så gjorde vi inte det så jag får ringa Klippans Service imorgon och få den skickad till oss.
Dock så unnade vi oss go glass istället
Mjukglass med hallon/lakrits strössel
 Sedan när vi ändå var på utflykt så for vi vidare till Eketorps fälttävlingar för att kolla fälttävlan
Sonen fick prova att galoppera fort i fältsits vilket han gjorde med bravur!
 Fälttävlan, mja naj nog inget för mig
Ny vecka väntar med förhoppningsvis mer flyt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar