Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 29 maj 2016

Frangångsrik helg för Stall Lilja

Igår tävlade jag och Xena för 1:a gången i år och jag kan inte annat än att vara supernöjd med både henne och mig. Hon var mycket lugnare på framridningen och inte så mötesrädd eller bakrädd. Hoppade jättefint på framhoppningen trots att där var 8 ekipage samtidigt! Banan var något märkligt byggd men vi tog igenom den felfritt med ett jämnt och bra tempo
Finaste Xena P
Idag var det dags för ponnyekipaget att beträda samma bana med samma märkliga banbyggare och jag kan nog understryka att jag var nervös redan innan vi kom dit! Självfallet var det lika knäppt byggt idag och jag och sonen gick nog banan 3 ggr. Lotten var på idag och älskade att vara på tävling och sonen, tja vad kan jag säga mer än "DJUPT IMPONERAD"! Vilken superrunda dom gjorde och gick felfritt där endast 6 ekipage av 18 startande var det!
The Dream team
Fick även fin present av min familj imorse då det är Mors Dag (tänk om jag vinner på trisslotten....)
Imorgon är en spännande dag som jag tyvärr inte kan berätta mer om just nu men håll alla tummar och tår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar