Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 2 november 2015

Trötter måndag!

Körde ner till Svabesholm lördag fm och njöt av alla fina höstfärger på vägen dit
Började jobba 11.00 och 16.45 avslutade vi caféet för att gå in och duscha och göra oss iordning för kvällens after work (jäkla tur att Matilda och jag sov över på hotellet).
17.30 var vi på plats igen och 18.00 började alla välla in. Mycket trevlig kväll där alla 4 smakerna på Tarte Flambée gick åt med rykande åtgång och ALLA mina kläder stank ungefär detsamma när vi landade med en duns i mjuka sängar kl 00.00

Eftersom det var Österlen lyser hade vi marchaller överallt
Upp igen 06.20 för att preppa frukosten för övernattande gäster och sedan öppnade caféet igen 11.00
Fin utsikt från fönstret
Massor med kunder då vi hade 20% på allt och gratis glass eftersom det var sista dagen
Jag kan helt ärligt erkänna att när jag körde hem efter 24 timmars jobb på 2 dgr värkte varenda muskel i min kropp och jag längtade efter mitt något mer stilla kontorsjobb...
Bildresultat för trött

Jannicke var schysst och hämtade Corsa från betet och nu är hon installerad hemma hos henne för inridning.

Installad i sin vackra grimma, hahaha! Tror Jannicke kommer byta ut den ganska snabbt....eller smutsa ner den till annan färg...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar