Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 27 november 2015

Det var längesedan!!!

Tiden räcker helt enkelt inte till!

Sedan sist så har jag varit på tävling med både Xena och Bonzo som vi stoppar i erfarenhetsbanken och tävlingen med Xena i förra helgen stoppar vi i "fan vad bra jag red" banken. Fick ett missförstånd på en oxer mot läktarvägg som hon bröt ut mot men hoppade fint 2:a gången.


Båda hästarna har gått super på träningarna där Xena börjar bli mycket starkare och Bonzo mer levnadsglad för varje hoppträning (går knappt att rida ut på honom på vanligt bett längre....)
 
Förra helgen fick vi även lite försmak på vintern (vilket jag och många andra inte alls uppskattade)
 
Igår hade jag sista hoppträningen för året med Xena (hon ska sedan gå in i 3 veckors vila) för Anna Hassö. Och efter denna träning är nog mitt självförtroende på toppilitopp!!!! Har nog aldrig fått så mycket beröm på en enda träning (och ja Xena var verkligen skitfin) men piloten fick höra
- Du har verkligen utvecklat din ridning
- Jag har inget att tillägga på din ridning idag för allt var perfekt ridit
Men HALLÅ förstår ni hur jag svävade när jag körde hem!
Kan ju tillägga att kvällen innan i ridhuset var Xena som turbo maskin så jag är glad att jag red igenom henne innan träningen!
Ska lägga upp filmer i helgen på träningen!
 
Min gulliga man har även helt utan anledning kommit hem med blommor en helt vanlig torsdag denna veckan :)
Imorron är det dags för Bonzo "jag tycker livet leker" sista tävling i år som blir julahoppningarna i Åsbo (Klippan). Trist bara att dom tagit bort sin jultallrik i serveringen för den hade jag sett fram emot!  Well, well lermonstret fick gå igenom ett bad idag för det var stört omöjligt att få honom ren annars! Både mannen och sonen hänger med imorron så det blir en familjedag på årets sista tävling
 
TREVLIG HELG OCH 1:A ADVENT ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar