Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 29 maj 2017

Ny resa inplanerad!

Vilken underbar helg det har varit!
Viktväktarna gick bra och viktnedgången är nu -4,6 kg
Jag har spinnat både torsdag, fredag och lördag
Matilda kom hem fredag kväll och stannade till söndag så det har varit mycket solande, ätande, kubbspelande och allmänt mys för alla
Visst är naturen vacker nu!
Våran husuggla som återkommer varje år med en unge och bor in sig i sin uggleholk. Väldigt söt men dagen efter var jag lite förgrymmad på henne då hon skitit ner mitt nymålade räcke på terassen :(
Tapas tallrik till lite kubbspel på lördagen
Efter detta intag överraskade vi Matilda med en speciell sommarpresent nämligen att hon och jag ska åka till Turkiet/Alanya den 26 augusti
Helgen avslutades med en otroligt kul hoppträning för Sandra igår där ponnyn såg väldigt hoppglad ut med öronen framåt och bjöd på allt. Xena lyssnade jättebra på mina förhållningar och hoppade hus (kändes som om det inte fanns några begränsningar alls igår). Jag fick återigen beröm för min fasta och raka sits (tack spinningen). Läste följande på Sandras blogg
Var även nere i Lövestad hos Anne & Carl-Philip som gjorde en riktig kanonträning idag! Jag hoppas och tror att självförtroendet fick sig en stor boost idag hos dem.
Kvällen avslutades med skaldjur på terassen och firande av att min älskling och jag varit tillsammans i 19 år!!!
Nu är det ny vecka och 3 pass spinning är redan inbokade och hoppträning till helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar