Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 23 maj 2017

Intensiv helg

Gick på spinning både lördag och söndag och på söndagen var det ett Body Balance pass efter MEN det var inget som jag kände att det passade mig så jag håller mig nog till spinningen.
Lördag em och söndag fm ägnades åt att måla om staketet på terassen
Blev ju väldigt snyggt och mannen kom genast på att söder sidan av huset också behövdes målas om....så nu får jag samla styrka till det i ett par veckor, hahaha!
Den planerade grillningen och invigning av nya grillen fick flyttas till söndagen då det blåste kalla vindar och man blev inte jätte sugen på att stå på terassen och grilla då.
Smakade extra gott på söndagen!
 Även kubbspel efter middagen blev det!
På söndagen blev tyvärr våran hoppträning inställd då Sandra skulle träna för Royne så jag och sonen bar ut lite hinder i hagen och skuttade lite själva istället.
Dock så har jag bokat in en hoppträning för min gamla tränare Ulrika imorgon och det ska bli spännande och se vad hon tycker förändrats då hon inte sett oss på 6 månader.

Ikväll är det dags för spinning igen och imorgon väntar förutom hoppträning giljotinen på VV...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar