Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 20 april 2017

Viktväktarna

Vad hände liksom??
Hela hösten fullständigt sket jag i vad jag stoppade i mig och kände nog att kläderna började strama lite här och var!
Började detta året med halvhjärtade försök att hålla igen (läs höll mig 1 dag kanske max 2 och sedan sket det sig igen....)
Bestämde mig i påskas att nu får det vara nog!!! Att jag inte klarade av detta själv hade jag ju redan bevisat så det var bara att snällt åka till Viktväktarna i Sjöbo.
Var nog inte så snällt av mig själv att väga in efter 1 veckas semester med vin & tilltugg varje dag och sedan ovanpå det påskledighet med detsamma...
Chocken var stor när jag såg siffrorna men ändå både glad och stolt att jag nu bestämt mig för att göra en förändring!
Appen hos viktväktarna där man skriver in varje dag vad man äter osv. har också blivit så mycket bättre och gör det enkelt och lätt att hålla reda på vad man äter.

Kommer bli mycket matlagning i helgen så att jag kan fylla på förrådet med nyttiga luncher igen.
 
Såhär mycket ska försvinna från och med idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar