Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 2 april 2017

Tiden räcker inte riktigt till!

Haft massor hela veckan med olika saker och bloggningen har uteblivit!

Mannen och jag somnade i torsdags i soffan (hur ofta händer detta undrar ni kanske??? För ofta enligt våran son!
I vilket fall som helst så gick där en propp när vi sussade gott så sonen hade ingen ström i sitt rum och kunde då inte ladda sin mobil och sätta väckarklockan så världens roligaste lapp låg och väntade på oss på köksbordet om hur vi skulle väcka honom, hahahaha han är för rolig!
Helgen startade med lite styrkelyft och jag lyfte in ca 600 kg halm i stallet (behöver jag berätta att jag fick ont i ryggen...) Man behöver inget gym när man hästar!
På eftermiddagen var det hoppträning och bland annat hade vi studs på 1 meter som Xena tyckte att det var bäst att lämna lite luft mellan hindret och hovisarna så hon låg nog på 120. Kan berätta att det kändes!! Båda pållarna gjorde bra ifrån sig och ska nu få en välförtjänt semester på 1 vecka när jag åker till Dubai.

Idag har jag och Ylva varit på Brösarps SPA och bubblat lite både inomhus och utomhus. Älskar deras SPA bad utomhus som är jättevarmt och gjorde under för min rygg. Efter lite badande hade vi både bokat manikyr för fossingarna. Har aldrig gjort manikyr på tånaglar innan men det var säkerligen välbehövligt. Som slutfinish blev det även gellack på dom så nu kan vi glänsa i sandalerna.
1 arbetsdag kvar sedan ÄNTLIGEN SEMESTER!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar