Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 24 april 2017

Jag är helt såld!

Asså det var ju såååå kul att spinna på Sjöbo Fitness!
Sonen gillade det också så vi har redan bokat in oss på lördagmorgon igen.
Jag ska även på ett Spinn/Core pass där idag efter jobbet.
Äntligen en träning som passar mig!
Även prinsessan (Xena P) har fått jobba i helgen och i fredags var hon väääääldigt pigg och hade väldigt svårt för "mellanmjölks traven" så till slut la jag ner mina försök och lät henne bara galoppera av sig. Igår var hon mycket bättre och jag kunde jobba igenom henne bättre och körde mycket på en 8-volt med 5 travbommar åt ena hållet och 4 galoppbommar på andra hållet. Bra övning för Xena som då fick bommarna att fokusera på och inte farten framåt.
Har märkt nu efter 2 år tillsammans att hon alltid blir såhär pigg på våren så det är väl vårkänslorna som sätter in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar