Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 26 september 2014

Äntligen fredag!

Vilken vecka det har varit med 3 intervjuer för framtida jobb och en massa spring på jobbet mellan lokalerna som vi ska börja flytta till i nästa vecka!
Ena lokalen står klar för inflyttning den 1/10 och nästa den 19/10.
Mycket gritti nitti detaljer att hålla reda på när man är delprojekt ägare.
När det gäller jobb så tror jag att nästa vecka börjar närma sig beslut för ena jobbet iaf och det andra får jag nog reda på om jag är en av 2 kvar. Spännande värre!



Jag har även hittat en guld restaurang på Centralstationen som ALLA borde prova.
http://vigarda.se/


Dock så fr.om. nästa vecka ingår jag i min älskade sopp/sallad diet igen så då får jag spara på denna fantastiska present som dom delade ut på centralstationen i fredags när vi var där (tror jag kommer njuta extra mycket av maten då)

 
TREVLIG HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar