Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 3 oktober 2013

Äntligen lite lugnare

i stallet då inte förövrigt... Corsa har börjat acceptera faktum att mamma Hedvig nog inte kommer hem igen och börjar anpassa sitt liv till att vara drottningen bland kungarna.

I tisdags kom Matilda hem från Paris för att vara hemma i ca 1,5 vecka. Lite sömnig var man allt då man väntade på Hyllie 21.00 på kvällen och hade jobbat fram tills dess. Sedan när vi kom hem skulle det ätas tapas och drickas litta rödvin så klockan blev ganska sent innan vi kom i säng.

Igår var Matilda och jag på smyckesvisning på "Stål by Sölving" i Malmö (kolla gärna dom på facebook). Skitsnygga ringar, örhängen, armband i lammskinn i olika färger osv. till mycket bra priser.
Jag skulle kunna köpa mkt. men fick lugna mig något och fick en jättesnygg bred ring av Matilda i försenad födelsedagspresent och köpte en smalare ring med massor av stenar att ha till den breda.
Matildas julklappar blev också avklarade då hon valde ut från oss till henne ett par örhängen, ett armband och en bred ring. Väldigt behändigt att ha detta klart då barnen inte blir enklare att handla julklappar till när dom blir äldre.
Väl hemma ville Matilda att jag skulle stanna uppe och titta på en film med henne, snaaaaark!
Alla som känner mig vet hur kvällstrött jag är!
Ännu en sen kväll och idag är ögonlocken tunga!!

Ikväll väntar markarbete på Aktion och longering av Bonzo sedan kommer nog skribenten landa tidigt i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar