Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 15 september 2016

Foton ljuger inte eller???

Asså hallå när jag såg foton på mig själv från tävlingen kände jag knappt igen mig själv. Såg ut som en kortison fylld köttbulle....
Enligt vågen var det inte sååååå farligt som jag tyckte det såg ut men det gav mig ändå en spark i baken så igår började jag leva nyttigt igen i veckorna och får unna mig med måtta på helgerna.
4 kg ska ner och därmed basta!
I tisdags hopptränade jag med Xena för Lina och enligt mitt önskemål tränade vi omhoppningssvängar då laget gärna vill att jag rider ev. omhoppning. Eftersom Xena är ganska på kan man inte rida henne i omhoppning som jag gjort med Bonzo utan mer svänga snävt men hålla samma galopp. Rider jag på henne i galoppen så kommer hon nog bara börja studsa och då tickar sekunderna iväg. Shit hon kan svänga den lilla räkan och även om Lina tyckte vi skulle gå runt ett hinder så gick vi innanför (hahaha olydig elev...) för som jag sa om alla väljer samma omhoppning så måste jag ju veta om vi kan ta en snävare. Jag ska bara träna lite till på att inte ta i svängen utan bara flyta med. Ylva var med och hoppade Linas häst Fairchild och var skit duktig! Även sonen och Lotten hoppade som aldrig förr och jag ser fram emot att se dom på tävlingsbanan på lördag.
Igår var jag även ute och powerwalka 1,5 mil

Unnade mig efter en nyttig fisk middag en smoothie gjord på äpplen (som jag plockade på vägen hem) och färskplockade hallon ur frysen samt lätt vanilj youggi. Så himla gott och fräscht!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar