Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 5 juni 2016

Intensiv festhelg med inslag av tävling!

I fredags var jag i Malmö hos en av mina bästa vänners Christinas dotter Matildas studentskiva. Väldigt trevligt & god mat!
Hade köpt ny outfit dagen till ära!
Hmm undrar om det hör åldern till när man tycker man ska fotograferas brevid en blomma...
 Igår var jag och mannen på 50 års maskinhalls fest utanför Eslöv och jag körde faktiskt samma outfit igen! Var även kvällens bilförare då jag skulle tävla idag. Trevlig fest med god mat & ca 100 personer!
Idag var det tävling i Malmö och Rally räkan dvs. Xena P var på hugget idag! Christina som jag var på fest hos i fredags bor inte långt från tävlingsplatsen och kom och hjälpte mig på framhoppningen, tack vännen!
När Xena är extra på hugget gäller det att piloten håller sitt lugn och det lyckades jag med idag!
Shit så fin hon va! Framåt men hoppade klassen som ingenting!
Kan bara tacka Lina för vårens upplägg på henne som vi gjort! Nu är det så lätt att bara gå ut och klättra i klasserna!
Tack LINA!!!!
Bildresultat för tacksam smiley
 
Felfri runda i en högre klass än förra helgen!
Xena undrar nog när vi ska sluta snacka... 
 Finaste rally räkan!!!
Jag vet att jag varit duktig... 
Nu ska jag mysa med familjen och grilla gott ikväll och njuta av att imorgon är det ingen MÅNDAG utan LEDIG MÅNDAG! 
 
Bildresultat för Ledig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar