Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 24 mars 2011

Härlig torsdag

Visste ni att idag har dom lovat sol och +10 igen, e de inte underbart!
Dessutom är det torsdag vilket innebär först och främst HOPPTRÄNING ikväll och att helgen närmar sig :)

Först och främst ska jag ta mig igenom heldagsmöte med ledningsgruppen (kommer väl ha myror i hela kroppen ikväll eftersom jag har svårt att sitta still en hel dag....)
Sedan är det hoppträning för Ulrika ikväll vilket blir den sista på 3 veckor eftersom hon sedan ska till Tyskland och träna i 3 veckor.

Foto på mig och delar av ledningsgruppen. Ni som är vana att se mig i ridkläder jämt kanske inte känner igen mig ;)
Kan tillägga att jag har världens bästa chef som alltid får mig på gott humör, en riktig "spillevink" som vi skulle säga på skånska (Owe står till höger om mig)

2 kommentarer:

  1. Jaa, tänk Anne att du är lika snygg utan ridkläder som med. Lycka till i kväll, kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha Ullis du e väl för go ;)

    SvaraRadera