Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 20 mars 2011

En hoppträning som var en kick för självförtroendet

Dagen har innefattat;
  • Bettan (bilen) fått sig en rengöring inombords oxå,
  • Hedvig blivit avpälsad kändes det nästan som när jag ryktade henne. Hur kan en häst fälla så mkt och när tar det slut?
  • Konstaterande att "SLÄPP ALDRIG" lös din man med en högtryckspruta... och defintivt inte i din trailer där det sitter en kamera i taket...Vad är det med män och vatten??
Och till det bästa på hela dagen hoppträning för Ulrika http://www.ulrikatragardh.se/.
En stor eloge till en tränare som tar sig tid för sina elever en söndag, tack så himla mkt Ulrika :)
Jag behövde verkligen en genomkörare själv för henne och återigen kan jag ingenting annat än bara älska min Bonzo så nu ska jag visualisera hur duktiga vi kommer att vara på tävlingen på lördag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar